Kallt

Så satans kallt, jag har längtat tills idag!!
Snart dags för skolan, sitter här och väntar på bussen...  



Soffhäng

Just nu ligger jag på soffan och pluggade precis.
Idag var jag hemma från skolan för att jag haft sjukt ont i min hals och jag är tät i näsan..
Man kan säga att så fort jag sväljer eller nyser vad som så får jag riktigt ont i halsen det typ bräns :(
Men i morgon ska jag till skolan, jag ska även träffa Jossan och vi ska ha lite tjejmys! Föst ska vi ju hänga
inne på coola gekan ;) sedan ska vi hem till henne tror jag om vi inte åker hem till mig, det ser vi i mon!
Men i morgon smäller deeeeet ;) då försvinner den gamla Emma Prhat och förvandlas till en ny ;)
Okej nej jag skoja.. jag kommer vara samma gamla vanliga, meeen imon smäller det!! ;D
vad som nu händer i mon får ni reda på i mon :**
 
 

Dör

jag dööör så söta dem är, hade lätt kunnat ha en sådan liten sötsak!
Iaf att få ta hand om en! Blev lite kär i dessa små Slow Loris!!!! 
 
 

Kvällsmys

Nu blev det lite frukt på kvällskvisten igen, kan säga att detta är nog det godaste man kan äta när man är krasslig, sedan kolla på one tree hill gör det ännu bättre ! 











test

haha nu ska jag bara testa en grej!
 

Stör mig

Något jag stör mig sjukt mycket på är när jag vaknat så fixar jag mig kollar igenom instagram/Facebook så helt plötsligt ligger mitt batteri på typ 80 och då gick de från 100 till 80, sedan när jag ska ut och tex snackar i telefon då försvinner alla mina % bara för att mobilen blir för kall... Och tillslut så dör den även fast jag har 60-70 %! Blir så arg..! Kanske borde byta batteri på den eller nått!



Frulle

Vad ska man säga jag bara älskar frulle! Det bästa med hela dagen! Idag så fick jag en liten special för jag är inte på topp idag😔 




Gott

Lite melon så här på kvällskvisten är aldrig fel!



Hur?

Tjena mina goa läsare, för bara en vecka sen så fick jag och min klasskompis Fanny för oss att göra en blogg till en kille som heter Fabian von nilsson 🙊 så vi fixade en blogg till han och ja gjorde ett inlägg. Sedan så delade vi bloggen och han började använda den osv, då första dagen var det redan 180 som kollat in hans blogg om inte mer, dagen efter hade han över 200 läsare, och nu en vecka efter har han 1000 som följer han eller om det var  över 2000 kommer inte ihåg men nu en vecka efter ligger han 39a på bloggtopplistan hur sjukt är inte de ?😱 

Men iaf idag så var det en chill dag i skolan, nu är jag hemma och dricker lite kaffe och saknar min älskade nallebjörn/gosebjörn!!!! Och då är jag taggad till 100 % 😏❤️👌
Puss 






 

Svårt

Vet inte om jag ska färga mitt hår till rött eller hur jag ska göra... ! Någon av dessa färgerna kommer det la troligtvis bli😊😊 hoppas bara att det blir bra, funderade även på att göra det lite vinrött men får se helt enkelt !



Done

Nu är jag klar för dagen med min läxa och har även fixat naglarna med ett nagellack från make up store! Har suttit och spelat gitarr försökt komma vidare med min nya låt men kommer ingen vart.. Ska fortsätta med den i mon så får jag la se om jag kommer nånstans med den😊😊❤️ Puss 







Indien

Idag på engelskan så snackade vikarielärare om Indien hon berättade en massa om Indien som verkligen fick mig att vilja åka dit! Dels så såg det så himla mysigt ut, och det är ett rätt fattigt land och jag tycker om när det inte är allt för 
Modernt! Stränderna var hur fina som helst deras kläder osv! Men är så sjukt sugen på att åka dit en dag i mitt liv så det ska absolut vara med på min lilla resarlista❤️❤️








Trött

Åh jag är så otroligt trött, orkar knappt med något mer :( är verkligen trött på alla möjliga vis! Något som håller mig kvar är nog musiken jag sitter och spelar och spelar får alla möjliga tankar att försvinna för stunden! Verkligen alla tankar och det är en hel del! ❤️ 
Har typ fett ont i magen med 😭 men vad ska man göra ? Nu är jag lite stressad med föratt jag skulle plugga lite idag meeeen jag somnade... Så får la hoppa in i duschen och sedan lägga undan min gitarr med och SEEEN börja plugga! Ni får gärna SNAPA mig : emmaprhat 





Följ!

Nu har jag äntligen ätit lite mat och duschat!!
ska fortsätta att kolla på One tree hill, har blivit helt fast vid den serien.
Faaaast innan jag gör det så tror jag att jag borde städa mitt rum.. ;$
 
En sak till ni borde kolla in Fabians blogg !!
FabianVonNilsson hur nice är inte namnet ? ;)) såå jalla in och kolla vad han har att bjuda på och
följ även honom! :**
 
hans blogg --> http://www.nattstad.se/Fabianvonnilsson
 
puss :*
 
 
 
 

Mys

myste med min underbara syster idag.
Måste få säga att det är tomt utan henne här :(( vi har alltid så otroligt kul tillsammans,
visst det finns ju dåliga dagar men det finns mer av det roliga! älskar dig Eviz!<3