..




Snö

Jag orkar inte med den här kylan.. 
Sjukt mkt snö i Halmstad ... Så kommer man hem och här är de slask och regn!!! Usch inte kul ... Nu ska jag fika med morbror å bara ta det lugnt. 




Trött

Jag är så otroligt seg...
Har knappt sovit något i natt, men jag fick mig 1,5 Tim sömn nyss så det var gött men mitt senare problem kommer när jag ska sova för att då kommer jag inte kunna somna 😔 
I dag så vaknade jag och fixade mig med världens huvudvärk sedan så gick jag till bussen, det blåste satans mycket på morgonen och sedan innan jag gick till bussen så kollade jag på nyheterna och då sa dem att stormen sven va på väg så jag antog la att det var därför det blåste så mycket! 
Sedan när det närmade sig maten i skolan så sa lärarna att vi skulle få sluta vid 1 för att dem som åkte tåg skulle kunna ta sig hem så det var la chill!!
Idag skulle jag igentligen till ruby red och kolla på Wille, men jag somnade imed att jag hade en sådan huvudvärk och knappt hade sovit något inatt så tänkte jag att jag kunde vila en stund men sen så missa jag tiden helt så jag missade de tyvärr 😔 
Puss 




Paul Walker

R.I.P