Midsommar

 
 

någon mer?

Är det någon som valt Frisör på DB ? som man känner hehe!
tror nästan det bara är jag som typ valt det från min skola så känner nästan inga
,lite bussigt hade det vart om nån liten ynka person vill skriva på fb chatten om de valt
det också :)) !
 
 
 

 
 
 
 
 

Tro

Jag tror på dig
jag tror på dem
jag tror på mig 
jag tror på alla
men jag tror inte på oss.
 
 
 
Gamla bilder (tagna av Eviz)
 https://www.facebook.com/pages/Onemoment/305645039450257?fref=ts
hennes sida!

Resa

 
Asså detta var första gången det typ inte regnade på skolavslutningen men hallå
det ska fortsätta vara varmt ... inte vara regnit :(( ! Vill bara resa bort till Turkiet eller var som
pallar nt med sverige och all regn, Vill bah komma bort från allt igentligen men sen kan man inte
gömma sig för/från allt heller utan saker och ting måste göras. En förändring ska ske!
Puss, ni kan tolka allt hur ni vill .
 
 

Emma

Min fina emma , älskar dig nu och föralltid 
 

KÄRLEK

 
 
 
 
 

Syster

Ja det var min kära syster som fick äran att fixa mig till min avslutning!
Hon fixade både hår och smink :) Älskar dig min fina fina Eviz! Att du tog
dig hit bara föratt få se min avslutning betyder så otroligt mycket för mig.
De dagar du var här hann vi göra mycket ! Saknar dig mega mycket men jag vet
att du kommer i juli så får vänta haha! Älskar dig finaste syster.
 
 
 

Heartbreaker

 

Avslutning

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bil

Är helt förälskar i denna bil!
 

Den känslan

 
Japp japp sommaren är här och det är bara 3 dagar kvar tills vi slutar sedan blir det nästan
att jobba en måndag och efter det får jag sommarlov! :D gött gött nu är min älskade Eviz i Fbg
Vi lever livet ! Kommer sakna henne när hon åker hem igen men jag får hälsa på henne nu i sommar!
Hon fixade till mitt hår idag blev jätte fint  :)

Klädparaden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var lilla elvira som hade min iphone och fick till det här :)
i vår klass var vi .

tjejerna:
- 4 st zombies - Jag , Melanie, Sanna , Maja
- hippie - patricia
- nunna - Helena
- Lady gaga - Fanny
- john lennon -Bella
 
Killarna:
- Cowboy - Joel
- 2 hästar - Gustav , isak
- ekorre - Fabian
- Jultomte - Lucas
- Ronny & Ragge - Simon , Sebbe
- Boxare - Kalle
- Smurf - Rasse
- 2 sumobrottare - Gabbe , Jonathan
- Sture p - Malte
- samurai  - Julle
- Mario - Ludde 
-
 
 

Dagen !

 
 
Idag så hade vi skattjakt det gick la så där ! vi fick i´allafall dit brandkåren och en präst haha
vi vann dock nt :// men men imon är det klädparaden hoppas det går bra , kan typ inte dansen men
det är la nt meningen att det ska vara seriöst.. eller?
Idag kollade vi även på när lärarna mötte 9B på fotboll ! lärarna vann med 8-2 tror jag eller 7-2 haha !
 

Årets första

dopp
 
Idag körde jag , Sanna och Helena årets första dopp skit kallt men sjukt värt!
Ne men det blev varmt efter ett tag. Det tog en tid att komma i men det gick jag och Sanna fega
ur några gånger innan vi bah bestämde oss för att hoppa i haha , men det blev årets första ! Precis när vi
skulle pressa med solbrännan så blev det mulet och börja små droppa så vi stack där ifrån haha! Puss