31| December

Haha det är kul! Alla skriver gott nytt år nu på Facebook! Fast jag menar det är 2012 nu .. Så man kanske borde skriva gott nytt år inatt då det faktisk är 2013? Haha ni är för gulliga !
Min kusin är så söt hon skrev på sin Facebook att hennes mamma sa så här
Mamma- jag drar nu puss!
Hon- när kommer du hem?
Mamman- nästa år !
Haha så jävla bäst! Aja hoppas ni festar till det idag och har en bra dag med era familjer ,vänner !
En sak till! Är det bara jag som diggar Justin Biebers nya tatto ;) ?
Puss!


30| December

Hej mina underbara läsare!
Jag har inte orkat blogga idag Imed
Att jag har feber och är förkyld :/ har
Knappt sovit inatt fick sova med typ 10kuddar för att kunna andas ! :/
Vill värkligen inte må så här i morgon! Det kan bara inte hända.....!
Aja hoppas ni haft en bra dag! Nu ska jag dricka min latte! Kram


Breaking Dawn- part 2!

Breaking Down- part 2

Nu ska jag kolla på twiligt med mammi! något
måste man ju göra när man har feber och mår skit!
har läst mer än halva Justin bieber boken så är nöjd ! läser
'mer imon! som sagt idag hände inte mycket ! läget är sjukt :/ 
När det är lov ska man ju absolut inte va sjuk! Dock så är det sjukt 
skönt att kunna sova länge men ändå! Att bli sjuk! INTE okej! 
Nu ska jag kolla på filmen kanske hinner blogga lite mer sen! PUSS
 
 


Tv

Nu chillar sjuka jag vid tv:n och kollar på "vem kan slå Filip och Fredrik haha!
Idag har jag inte gjort så mycket!
Kram!


29| December

Nu ska jag fortsätta läsa min underbara bok! Puss !


Gitarr!!

Vill ha en sådan nu! 
Epiphone
 
  

Vet du en ska?

Gumman vet du en sak? 

Jag älskar dig något otroligt! du betyder så mycket för mig! 
Du finns värkligen dag å natt! Även fast vi bråkar så vet jag att det alltid löser sig!
Systrar bråkar ju? de gör alla! Jag är så otroligt lycklig lottad som fick dig som vän!
min älskade ängel du är värkligen värd allt de bästa! 
Och jag säger exakt som jag känner och vill alltid ditt bästa! Det vet du. 
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!
JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!
 
7

Förhållande?

Vad är ett förhållande för dig? 
Asså jag säger bara hur jag vill att mitt förhållande ska vara! 
inte hur andras ska vara.
Om jag ska ha ett förhållande så vill jag veta att killen värkligen älskar mig!
inte bara utnyttjar! jag vill kunna hålla hand och sådant framför hans vänner, 
kunna veta att man kan lita på varandra och att allt stannar mellan oss! 
känna trygheten hos killen!  Visst man bråkar och det gör alla men att man kan förlåta 
varandra! Okej dock så kan det ju va olika anledningar till bråk och vissa saker kanske man inte
kan förlåta , men då menar jag sådant litet gräl! Asså killen ska kunna va som ens bästa vän! 
Sen att killen accepterar mig för den jag är! Asså jag är en rätt blyg tjej om man säger så! jag kanske 
gillar nått som inte killen gör men låt inget gå imellan er kärlek? 
Och man ska ju självklart kunna skoja med varandra!! Vissa människor tar ju allt seriöst! Men man e 
ju olika som person! Men kom ihåg detta är så jag vill ha ! haha Dock kan jag inte Garantera att det blir
exakt så här! Men ah! Man ska ta vara på sitt förhållande och låt ingen/inget gå imellan!
 
Puss! det var lite av så jag vill ha!
 

 
 

E.m.m.a

Ny duschad helt underbart å bara gå in i duschen när man vaknar !! :)
snart ska jag städa igen :(( orkar inte hostar sjukt mkt! 
orkar inte vara sjuk fast dock var det sjukt mysigt
att kolla på pippi haha! man känner sig som liten!
men ah skriver mer sen puss!!!!!!

28| December

Några grejer jag fick på julafton!
Så de var ju Justin biebers nya bok! sedan hans parfym!
Gose sockar och en ny stickad sjal!
biokort! en söt liten sak till mobilen!! En mascara och en annan parfym!
och två stickade tröjor! Fick mera saker men orkade inte ta med allt! sedan pengar med!
 


Vill ha!

Gee mig!
 
 

Jacka!

Min fina jacka!!


Halmstad!

Nu är jag på väg hem och har köpt mig en riktigt snygg jacka! Super nöjd kommer bild på den sen! Dagen va bra!
Puss


27| December

Nu är det dags för lite shopping!!! :D
Hoppas ni får en trevlig dag!!


123..

Tjaaa!!
Nu bloggar jag äntligen genom datan haha! har inte 
orkat ta upp datan men nu så gjorde jag ju de! 
Idag som ni vet var jag med Emma vi var ute och tog lite foton! 
sen handlade vi för jag skulle göra smoothie så underbart gott!! Nyttigt med.
Vid typ tre tiden kom även mina kusinbarn så vi var lite med dem! 
Dem tyckte jag och emma betedde oss som småbarn och dem vuxna dock är dem 4,5,6 år
haha!! Men nu så är de bara chill igen ! 
Jag lyckades ta sjukt fina bilder på Emma!