Förhållande?

Vad är ett förhållande för dig? 
Asså jag säger bara hur jag vill att mitt förhållande ska vara! 
inte hur andras ska vara.
Om jag ska ha ett förhållande så vill jag veta att killen värkligen älskar mig!
inte bara utnyttjar! jag vill kunna hålla hand och sådant framför hans vänner, 
kunna veta att man kan lita på varandra och att allt stannar mellan oss! 
känna trygheten hos killen!  Visst man bråkar och det gör alla men att man kan förlåta 
varandra! Okej dock så kan det ju va olika anledningar till bråk och vissa saker kanske man inte
kan förlåta , men då menar jag sådant litet gräl! Asså killen ska kunna va som ens bästa vän! 
Sen att killen accepterar mig för den jag är! Asså jag är en rätt blyg tjej om man säger så! jag kanske 
gillar nått som inte killen gör men låt inget gå imellan er kärlek? 
Och man ska ju självklart kunna skoja med varandra!! Vissa människor tar ju allt seriöst! Men man e 
ju olika som person! Men kom ihåg detta är så jag vill ha ! haha Dock kan jag inte Garantera att det blir
exakt så här! Men ah! Man ska ta vara på sitt förhållande och låt ingen/inget gå imellan!
 
Puss! det var lite av så jag vill ha!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig! Det exakt så en kille ska va! <3

Svar: Jo det tycker jag allt! :)<3
None None

2012-12-29 @ 00:44:02
URL: http://mattybsweden.devote.se
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback