LoveU

MAMMA
Kommer alltid att älska dig mamma! 
Kommer alltid att stå på din sida, och kommer alltid att skydda dig med mitt liv! Du är den största delen av mitt hjärta&liv , du är inte bara en mamma för mig utan även min bästaste vän, jag vet att jag kan säga allt till dig! Du vet nog mer om mig än vad jag vet om mig själv haha! Men du är den starkaste personen jag känner, det har alltid vart du å jag och det kommer det alltid att vara! Jag vet att jag kan vara jobbig å inte alltid lyssna men kommer aldrig att svika dig! Du är bäst! Älskar dig mammi! Volim te ❤️








Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback