Valborg

Idag är det ingen vanlig dag för det är kungens födelsedag hurra hurra hurra..! Ehm ah vad händer idag folket ? Fest? Chill? För mig blir det fik hos the familia. Idag så var Det en lugn dag i skolan nästa vecka väntar min mardröm.. Matte nationella .. JAG SUGER PÅ MATTE .. ! Aja nu ska jag va social, PUSS


Borde läsa!

Hej tänkte bara tipsa om en super bra blogg , det är Annica Englunds blogg jag följer henne dagligen och hon har hur bra hudvårds tips , smink tips , mode tips hon har tips om allt möjligt hur bra som helst hon har även tävlingar , det är en blohh  jag tipsar er alla om ! Och om ni undrar så ja det är Annica från Big brother hon som är tillsammans med Marcello. SUPER BRA BLOGG !

http://annicaenglund.se/


Mina videos- justin bieber - Believetoure

 
 
 
 
ps lilla julia som sjunger i bakgrunden haha!!!

Söt video

Haha här är en video eva gjort , den är gjord på vår resa till stockholm ända till
justin bieber ! :D
 

City

Hej, jag har inte bloggat sen onsdags tror jag , men det var föratt jag blev lite sjuk , jag har haft riktigt ont i halsen och magen även mina öron, men idag är det bättre. Idag så ska jag med mamma till Halmstad och hitta kläder till begravning. Sedan ska jag plugga lite och fortsätta vila kanske blir något avsnitt av PLL.

YOUTUBE:
Senare idag så ska jag nog lägga ut lite videos från justin bieber konserten,Gud jag vill tillbaka. Jag har gjort ett eget konto där så jag kommer börja lägga ut videos där när jag sjunger och massa annat får vi la hoppas ! :)


BELIEVEtour

Asså vet inte vart jag ska börja detta är det bästa som hänt mig !
Fick verkligen se älskade justin bieber. Det var tack vare min kära syster detta blev till en verklighet, kan knappt fatta.
Det var riktigt mäktigt asså så sjukt bra!
Finns ingen bättre konsert det vet jag! Nu väntar jag på hans nästa konsert ! Kommer alltid att älska den personen.
Ska försöka ladda upp lite videos med :D




ÅSIKT:
Jag fattar inte ni som skriver att ni hatar han , han borde dö , att han är bög !
Asså hur orkar ni? Ni känner inte han ! För det första så är han inte bög , för det andra så har ni inte någon jävla rätt att säga att han borde dö.
Ni är bara mega avundsjuka på att han är han. HUR kan ni hata en person som ni inte ens känner ? Ni alla är bara patetiska. Han valde inte ens att bli den han är idag , utan han blev upptäckt, och bara för det inte är så för er så har ni ingen rätt till att kalla han massa skit och säga att han borde dö! Tack för mig !


Nyttiga pannkakor

Hejsan 
iDag testade jag att göra nyttiga pannkakor 
det var faktiskt sjukt gott. 
så här gjorde jag: 
 

• två hela bananer (mosa)
•1 dl havregryn
•1 dl mjölk
•3 ägg 
sedan vispar du ihop allt och steker som vanliga pannkakor ! 
 

En bild

Haha jag hittade en bild sen min födelsedag, 
då jag blev bjuden till wildwest !!! Inte alltid man vill vara med på bild ;) 

Söndag

 
Nu sitter jag ute med datan i knät och kollar på PLL i det sköna 
vädret! :D Händer inte alls mycket idag , just idag får jag ha ännu en vilo dag,
och kanske plugga lite på matten men inget mer med det!
NU ÄR DET BARA 2 DAGAR KVAR !!!!! Helt galet. PUSS!

Väskor

Åh så svårt att välja , vilken tycker ni jag borde köpa??
Snälla hjälp mig skriv på fb :D eller här på bloggen! PUSS!
 
1
2
3

Ja/Nej/Kanske

Asså sjukt vad jag vill ha näspiercing , sååå sjuukt snyggt
borde man ta de ja/nej? Skriv här eller på fejan! helt serisöt vet inte 
om man ska göra det eller inte , Det största hindret e dock mamma men det fixar sig annars
heheh..!
 
 

Lite mer av

*
*
*
V
 
 
Ni borde verkligen börja kolla på PLL sjukt bra!
 
 

Hår!

Nu för tiden så börjar jag störa mig allt mer på mitt hår, det blir ofta fett asså man måste typ Tvätta det varje dag vilket inte är bra för håret, men vad ska jag göra? Jag klarar inte av att gå i fett hår det är bara äckligt. Sedan alltid när jag tvättat det så blir det rakt och typ ingen volym alls alltså blir mitt hår tråkigt , så idag hade jag lite tråkigt så jag lockade håret och det blir direkt en förändring , förr älskade jag verkligen mitt hår men nu börjar jag bara bli trött på de . Bjuder på en före bild Och en efter bild PS osminkad .. !! PUSS

 

 

 

 

 

 

 

 

 


BlOgG

En blogg ni verkligen borde kolla in är min kära 
syster eviz, hon skriver om hennes vardag , kör på tävlingar och
inspererar verkligen mig! Hennes ord är så sanna , hon skriver om hennes egna åsikter!
hon står för vem hon är , vågar vara sig själv ! Läs läs läs läs läs läs läs läs läs!
http://evizlandin.blo.gg/ 
 
 

Pretty Little Liars

Hejsan.
Idag så vaknade jag typ tjugo över sex föratt jag skulle till tandregleringen,
när jag var på väg till gympan där ifrån så ringer Sanna och säger att vi inte har gympa 
så det var inget mer med de, När jag kom till skolan så skulle vi helt plötlsigt inte ha någon
profil och det var den sista lektionen imed att efter maten skulle vi till blackboxen och kolla på 3ornas 
föreställningan! Så jag väntade på mellepelle så körde vi in till stan hon skulle fixa lite grejer och sedan 
åt vi på sisi. Efter det stack vi till falkhallen och kollade på föreställningen , den varade ca 2 timmar! Men
det var faktiskt sjukt bra! :) Nu är jag hemma och lyssnar på en låt som min kära syster (eviz) rekomenderade till mig, och snart ska jag in i duschen efter det ska jag se på ett avsnitt eller två av Pretty little liars! :D puss
inte alls ofta jag har tjocktröja men det var kallt så jag gosade ner mig ! pusssss!
 
låten hon rekomenderade to me!