City

Hej, jag har inte bloggat sen onsdags tror jag , men det var föratt jag blev lite sjuk , jag har haft riktigt ont i halsen och magen även mina öron, men idag är det bättre. Idag så ska jag med mamma till Halmstad och hitta kläder till begravning. Sedan ska jag plugga lite och fortsätta vila kanske blir något avsnitt av PLL.

YOUTUBE:
Senare idag så ska jag nog lägga ut lite videos från justin bieber konserten,Gud jag vill tillbaka. Jag har gjort ett eget konto där så jag kommer börja lägga ut videos där när jag sjunger och massa annat får vi la hoppas ! :)


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback