Egna tankar

Tankar
Många skriver om sina tankar nu för tiden, min tanke är nu att jag själv tänker skriva vad jag känner osv. 
Mina känslor för folk, vänner och andra. I dagens läge så känns det som att vad man än gör så blir allt fel, man lever som i en film då man kan spola tillbaka och pausa och även spola fram, just så känns det för mig nu, ibland spolas det bara fram och allt går bra, sedan så bara pausas allt och spolas tillbaka. 
Ibland litar man allt för mycket på vissa personer, personer man tror är dem "äkta" men sedan hugger dig lika snabbt. 
Varför inte bara leva i en värld där man slapp all bullshit, allt hat och alla lögner i en värld man slapp att vara rädd och bara kunde leva ett bra och glatt liv. 
Sen så behöver man som sagt Karma för att inse vissa saker. 
Jag som sagt saknar något, något som man kanske inte borde sakna, jag saknar något farligt, det är allt jag kan säga. Men jag som person kan aldrig ändra på något som är där något som spelas om på nytt hela tiden. Många känner mig som Emma den glada "piraten" folk kallar mig det eller prat, men så är det inte jag tänker hela tiden, jag försöker att vara glad visa mig stark visa alla att ingen kan få mig på botten, men även jag kan ligga ner och bara försöka resa på mig och vara rak i ryggen men det är inte alls lätt i vissa stunder. 
Det finns stunder där jag även önska att kärlek inte fanns, där man slapp all hat, där förbjuden kärlek inte fanns, där otrohet inte fanns där allt det dära bara försvann. Samtidigt som jag aldrig hade klarat mig utan de, för kärlek är även det finaste och underbaraste som finns, man behöver även det för att stärkas som människa. Men att alltid älta och hålla på och alltid stanna på samma bana är så otrolig onödigt. Tro det eller ej men är så less på allt egentligen, men orkar inte lägga ner tid på saker mer orkar inte kämpa för   Andan när man vet att man kommer fram till den punkten då man vet att det kvittar och bara sjunker igen (sviken).

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men ska snart byta till nattstad så detta blir nog det sista på denna bloggen, puss hej!