Plugg..plugg..plugg

Hej!
Nu händer det inte så mycket mer än att man måste plugga på no.. Såå tråkigt.
Vi har typ no prov nu i veckan så bäst att man kan de.
Puss.


Kvällens låt

Måste få säga att låten fick mig att gråta haha! 
helt underbar ! 
 

Goa dofter!

Här är några av mina favoriter!
 
 
 
 
1: Giorgio Armani 499:-
2: Daisy 649:-
3: Gucci 645:-
4: someday 339 :-
 
på kicks!
 

Träna

Hej igen! Snart blir det lite träning !

Jag önskar att jag kunde ta bort din smärta och sätta dit ett leende!!

Längtar längtar längtar !
Puss på er mina små änglar! :***


Sten hårda

Tja!
Idag så blev det stan igen med melle å Eviz, riktigt kul! Vi fika lite och kolla runt lite , sedan så stängde ju stan kl 3 så vi visste inte vart vi skulle ta vägen så det
Blev att sätta sig på ritz (kafee) Det kändes dumt att bara sätta sig där utan att köpa något, så melle köpte kaffe å Eviz juice! Sedan så åkte vi hem å nu chillas det bara ! Puss.


Staden

Häääj!
Idag blev det stan med mina små tossar! Dagen började med gympa gött..!
Sedan hade vi matte och sista lektionen so! Gött! Vi fick vårt schema idag! Jag är besviken :( vi slutar halv 4 varje dag typ utom på måndagar då vi slutar halv 12! Men ändå !!

Som sagt tig smoothie med min små tossar riktigt gött får jag ju säga !

Hoppas ni får en bra helg puss !


Stan

Lite chill i stan med sötnosarna !


Sängen!'

Nu är det dags för sängen med Torsten ! Är helt slut fast jag inte äns gjort nått idag, mår piss , mår sjukt illa ! Fick i mig lite mat idag så det är bra ! Imon är det fredag och gympa första lektionen wihoo....


Alla som läser min blogg är helt underbara ! Älskar er!

Och alla är fina precis som dem är ingen ska skämmas över sig själv ! Du är just du och det räcker , du ska inte va någon annan för att passa in, du ska inte vara någon annan för att någon säger de, va stark Och visa att ingen är bossen över dig utan det är du som är din egna boss !
GOOODNATT!!!!!!! <3
Får bli en ikke seriös bild på melle å mig


Dagens låt

Hej igen.
Tänkte köra dagens låt! jag har vart dålig på att lägga upp,
Förstår inte hur man lägger upp dagens låt på mobilen det är
därför det inte blivit av! Puss
 
 

NALLE!

Gos med min nalle !
Det är min nya pojkvän, han heter t
Torsten! Puss på dig min älskling !


Trött som en mört

VARFÖR NU.
Tja idag mår praten inte bra :/ ! 
Har mått illa sen måndags, fattar inte vad det är ! Så fort jag ska äta mat mår jag illa! Bara jag känner av matlukten Så mår jag illa, hoppas det går över snart! Får la gosa med min nalle och kolla på nån film å sedan försöka sova mår piss , sover man så känner man inte av det ! (bara lite)
 
Snö bort värme hit!
Jag vill ha värme!! Vill ha sommar! Orkar inte med snön mer ..
det är så kallt överallt , i skolan är det kallt ,ute :( värmen hör du inte mig?? Jag ropar på dig! 
Puss! 
 

Skara

På väg till skara ..! Åkt 1 timme nu Och det är ca 1 timme å ca 30 min kvar.. Rätt lång tråkigt :/ !
Har lite kul med Sanna nått måste man ju göra! Puss

 


Dr martens

ah my gaaad !!! vill ha DR MARTENS SKOR! 
 
FINA SOM FAN!
 
 

Instagram!

Hej mina små!
Jag tycker ni ska följa mig på instagram, jag följer alltid tillbaka! Jag följer självklart folk jag känner ! Och vet vilka det är.
Vissa är så fula! Vissa börjar följa , och sen när man följer tillbaka så tar dem bort .. ! Man märker vilka som bara är ute efter följare..!
Är det coolt att ha många följare?
Är man bättre om man har de ?
Haha! Fattar inte varför ! Aja puss 


Lite om mig!

1. Favorit färg: blå, lila ,svart
2. Favorit mat: thai :$
3. Jag älskar att sjunga
4. Jag älskar hundar och katter
5. Älskar att sova !
6. Jag gillar skräck filmer å romantiska!
7. Gillar justin bieber ! Säg vad ni vill bryr mig Inte.!
8. Fyller år den 3 mars !
9. Är 97a
10. Har inga djur!
11. Singel !
12. Tycker inte om potatis ! ..

Haha de va lite om meeeej ;)