Trött som en mört

VARFÖR NU.
Tja idag mår praten inte bra :/ ! 
Har mått illa sen måndags, fattar inte vad det är ! Så fort jag ska äta mat mår jag illa! Bara jag känner av matlukten Så mår jag illa, hoppas det går över snart! Får la gosa med min nalle och kolla på nån film å sedan försöka sova mår piss , sover man så känner man inte av det ! (bara lite)
 
Snö bort värme hit!
Jag vill ha värme!! Vill ha sommar! Orkar inte med snön mer ..
det är så kallt överallt , i skolan är det kallt ,ute :( värmen hör du inte mig?? Jag ropar på dig! 
Puss! 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback