14 grader

idag har det varit en super fin dag! 
Det har vart soligt hela dagen, först var jag i skolan jobbade i salongen, sen efter 
det så satte vi oss i den nybyggda ringen vid påG, där satt wille och en massa andra
som sjöng hans låtar och en massa andra låtar, mysigare kan det inte bli jag tror att det är sådant
som får falkenberg levande, musik, glada människor och se att det är smäck fullt i stan, sådanna dagar 
är nog de bästa! Hatar dock att jag inte tog ett foto hade vart ett super fint minne, förhoppningsvis så 
finns det fler dagar då det blir så! 
Imorgon ska jag och mammsen till halmstad och kolla läget, det var längesen jag och mammsen hade
en egen dag för oss, så det ser jag fram emot! Sen efter det tror jag att det blir lite häng på stan osv! 
pusss
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback