Påsk

Tjabba!
Idag så var det en toppen dag fick träffa mina små änglar 
Lea,Agnes,Tom <---- kusiner! Fick god mat allt var perfa! 
det var nog det som hände idag , Att vara med sina älskade kusiner man 
inte alls träffar ofta e så underbart! 
PUSS.
 
 
 
 
 
 
 
 

Trött..

Gårdagen var perfa , träffade vänner man inte träffat på månader fett kul! Har ont i benen för jag dansa så mycket, men fett värt det :)
Idag fick jag vakna tidigt föratt passa hund så knappt sovit något men det är lov nu så jag har tid att sova hur mycket jag än vill hihi. Puss !


Grand

Det blir nog Grand ändå hihi. Trevlig kväll ! Ni som ska dit ses där !


Lov.

Nu är det äntligen lov!! 
 Idag så hade vi fotboll på gympan sjukt kul!! mitt laf vann med 4-1 
själv gjorde jag 2 mål! :D stolt!
sedan så sjöng jag och sara lite fritt på musken, och med fritt så mena jag
att vi bara tog lite olika låtar och sjöng som kareoke riktigt skööj! 
Efter det så var det påskbord till mat gött gött! Näst sista lektionen var No där kollade vi
på ett avsnitt av Hjärnkontorert haha! Sedan hände det inte så mycket på sv/eng! 
Nu är jag hemma och bara chillar, funderar dock på om man ska dra på discot ikväll 
eller inte :oo Vilka ska dit? om någon kul ska dit skriv på facebook :D! så får la se!
Puss på er mina små pussgurkor!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Hemma.

Äntligen hemma!!! 
efter en rätt bra dag i skolan så är man äntligen hemma!
idag hände det la inte så mycket i skolan . Just nu sitter jag och dricker
mitt underbara och efterlängtade kaffe hihi, Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra
kanske ta och räkna lite matte ... hmm  suger på matte men men! 
Hopppas ni mina små läsare haft en bra dag idag och sedan får en lika bra kväll!
 slutar detta inlägg med en låt och en bild :D!
 
 

Vakna!

Godmorgon äntligen vaken! Nu blir det lite frukost och vakna med NRJ ;) bara jag som typ älskar att kolla på det på morgonen ? :o


Snygg som...

Lätt att jag vill ha denna !!!!
Aå himla snygg dör!


video 2 !

nu har jag gjort en snabb video igen där jag sjunger Titanium :)
kanske inte den bästa men som sagt gör det jag älskar!
hoppas ni gillar det lite iallafall ! :))
 
 
 
 
puss !

GoNatt

Sitter här och snackar med underbara Syster vi sjunger
och har oss haha! Men detta blir det sista för idag eller det är ju
dock en ny dag nu men ändå! :) NATTIII
 
Bjuder på dessa ! puss!
 

Woho

Wooaah
Nu när julia äntligen vet att hon med ska till Justin bieber konserten så kan
vi nu tagga tillsammans !! FÖÖR VI SKA DIIIT !! fett svårt var det
att hålla det hemligt men det gick :DD åhh nu längtar jag super duper mycket!!  
Hoppas du får en toppen dag julietta! 
 
 
 

Videon!

Nu har jag gjort en liten video som inte ville läggas upp så jag la 
upp den på youtube ! ehm kanske inte den bästa imed att jag spela
in den fort! men det är iaf så jag låter när jag sjunger! har dock inte
sagt att jag är bra men jag älskar att sjunga och ingen kan stoppa mig
man kan bli bättre ! jag är inget proffs så! men det är iavf en cover ! :) 
i hope you like it!
 
 

Nana

Nu ska jag burra ner mig i sängen å sätta på någon bra film tror det blir karate kid eller never say never ! Godnatt !


V.S = Veckans Stjärna

Veckans Stjärna
Nu har jag börjat med veckans stjärna!
vilket innebär att jag skriver lite om den kändis jag tycker får 
bli veckans känis det kan vara sångare/skådisar lite olika ! 
 
Asså måste bara få säga att jag tycker Willow Smith är en riktigt begåvad tjej.
Helt sjukt den familjen verkar inte vara blyga ett dugg! Men jag tycker hon får ´veckans
stjärna. Varför jag valede henne som veckans stjärna är föratt hon är super begåvad hon är
bara 12 och ger allt! Hon verkar vara en riktigt bra person. Och hon är ju även skådis.
Några låtar som hon gjort . Whip My Hair , 21 Century Girl och Do it like me. 
 
 
 

Vadå GLAAD?

AH MAAA GAAAD!
SÅÅ glaad min älskade älskade syster fixade Justin Bieber
biljetter till oss och nu ska jag äntligen få se han !! YEEEAHHH!
nu e jag taggat upp till MAAX! Finns verkligen ingen som e så bäst 
som du, Asså jag kan inte förklara med ord hur glad jag e ! PUSS LOVE U ! 
 

 
 
 





Idol?

Funderar starkt på att göra en audition till idol .. ! Ska man eller inte det är frågan...!! Känns som att man bara kommer skämma ut sig men samtidigt betyder det så mycket och man kanske borde ge det en chans ?