V.S = Veckans Stjärna

Veckans Stjärna
Nu har jag börjat med veckans stjärna!
vilket innebär att jag skriver lite om den kändis jag tycker får 
bli veckans känis det kan vara sångare/skådisar lite olika ! 
 
Asså måste bara få säga att jag tycker Willow Smith är en riktigt begåvad tjej.
Helt sjukt den familjen verkar inte vara blyga ett dugg! Men jag tycker hon får ´veckans
stjärna. Varför jag valede henne som veckans stjärna är föratt hon är super begåvad hon är
bara 12 och ger allt! Hon verkar vara en riktigt bra person. Och hon är ju även skådis.
Några låtar som hon gjort . Whip My Hair , 21 Century Girl och Do it like me. 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback