Mys

I dag så hade jag bara två lektioner på första lektionen hade vi engelska och jag höll på
att somna så min lärare typ petade på mig hela tiden bara för att jag skulle vakna hehe.. 
Sen när jag kom hem vid halv 12 så duschade jag och tvättade håret, sedan så la jag mig och somnade,
vaknade la vid typ 5 sen käkade jag två knäckemackor och spelade lite på min nya låt, och just nu är
jag förkyld och hostar en massa så det går ju inte lika bra men har iaf gjort klart en vers och ref. Har bytat till en näsring :D 
och nu e jag på myshumör å saknar min lilla sockertopp haha!!! 
puss!!! 
 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback