Mys

I dag så hade jag bara två lektioner på första lektionen hade vi engelska och jag höll på
att somna så min lärare typ petade på mig hela tiden bara för att jag skulle vakna hehe.. 
Sen när jag kom hem vid halv 12 så duschade jag och tvättade håret, sedan så la jag mig och somnade,
vaknade la vid typ 5 sen käkade jag två knäckemackor och spelade lite på min nya låt, och just nu är
jag förkyld och hostar en massa så det går ju inte lika bra men har iaf gjort klart en vers och ref. Har bytat till en näsring :D 
och nu e jag på myshumör å saknar min lilla sockertopp haha!!! 
puss!!! 
 
 
 
 

Hår

Vet att jag precis färgat mitt hår men får alltid nya funderingar på vad jag ska 
göra med mitt hår, så jag har funderat och funderat, så jag kom la fram till att jag ska fixa ombre! 
för jag tycker att det är satans snyggt. 
 
 
 
 

SnapChat

Till er som snapar mig just nu, jag ser att ni snapat mig, men jag kan tyvärr inte se 
dem för att min snap dampar sönder!  Börjar bli så trött på snap för det blir alltid så! hatar hatar hatar det ...
inte okej!
 
feta gammal bild men den får det bli! 
saknar er mina små knattar
 
 
 

Död

Trött!
Asså måste få säga att jag känner mig så gott som död! 
Detta lovet går mot sitt slut och jag orkar verkligen inte börja skolan igen, det är inget problem så, utan 
det är mer att jag blivit så trött på det senaste! 
Känner mig duktig samidigt för att jag vart ute hela veckan och powerwalkat! Nyss så gjorde jag min
underbara smoothie och njöt av den! Har även sätt några avsnitt av One tree hill är ett avsnitt ifrån säsong 5!! 
Tror inte jag har så mycket mer att säga! 
puss
 

LoveU

MAMMA
Kommer alltid att älska dig mamma! 
Kommer alltid att stå på din sida, och kommer alltid att skydda dig med mitt liv! Du är den största delen av mitt hjärta&liv , du är inte bara en mamma för mig utan även min bästaste vän, jag vet att jag kan säga allt till dig! Du vet nog mer om mig än vad jag vet om mig själv haha! Men du är den starkaste personen jag känner, det har alltid vart du å jag och det kommer det alltid att vara! Jag vet att jag kan vara jobbig å inte alltid lyssna men kommer aldrig att svika dig! Du är bäst! Älskar dig mammi! Volim te ❤️








Godmorgon

Mamma väckte mig vid 9 jag fick gå upp och käka frulle sen så hade jag i huvudet att jag skulle tvätta vid 10 så jag var nyss på väg för att tvätta då mamma säger att vi ska tvätta kl 11... Och jag som ville sova! Är så sjukt trött! Igår satt jag typ hela kvällen med mammis och kollade på one tree hill! Kl var la vid halv 2 på natten när jag la mig! Vi åt lite melon, morötter och gurka gott gott! Nu ska jag sova vidare natti!!



Tips

Nu har jag typ fått små röda fläckar på ögonlocken som kliar något otroligt! Så jag nämnde något om de till min morbrors fru, då nämnde hon nått om något hon hade hemma som är gjort på johannesörten! Som kan vara bra så hon tipsade och sa att jag skulle test de men man ska vara lite försiktig med de! Så om du har torra händer så kan man ta lite av de! Ni som inte vet så är johannesörten ett läkemedel ! 😊😊👌 ska testa på de så får jag se om de blir bättre!



haha såå skön

 
 

Yes

Haha jag fick världens finaste alla hjärtans dag present av Elias! Jag fick inte en ros utan en Kondom!!! Tack så mycket Elias betyder jätte mycket :*




Duktigt

Yes!
Nu har jag äntligen börjat powerwalka igen känns helt underbart! Gick en snabb runda på 45 min dag sjukt skönt, men har typ problem med mina smalben så det ska jag kolla upp i veckan! Hoppas alla haft en bra fredag i med att det bara är FREDAG och inget annat... Haha nej skoja men hoppa ni firat alla hjärtans dag med den ni älskar och familjen! Nu ska jag mysa ner mig och kolla på one tree hill sedan träffa lille Wille! 



FlappyBird

Haha på riktigt, hur pallar man? 
Får verkligen damp av det jävla spelet.. men ändå så fortsätter man att spela?
jag fattar inte grejen bara. Hahah det var som igår så satt jag helt inne i spelet och var nära
att slå mitt rekord sååå DÖÖR jag, precis då går min lärare förbi och jag skriker fan i helvetes.. så
han blir sjukt rädd hahahahah!!!! Sen så sa jag att jag svär aldrig så mycket på en dag som jag gör när
jag spelar de förbannade spelet! Jag bad även Fanny B att slå mig på armen varje gång jag svor hehe! 
 
Kan någon bara svara på VARFÖR man fortsätter spela ett spel som går en på nerverna? 
 
Idag var jag hemma från skolan hade feber .. :( så kollade på One tree hill hela dagen, nu är jag på
säsong 4!!! Ni borde verkligen kolla på de. Nu sitter jag och spelar lite gitarr, som jag nästan gjort sen kl 4 
och lite innan fyra men imed att jag hade feber innan så orkade jag inte med ett piss! Inte äns spela flappy bird ;)! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ojoj

Ojojoj nu närmar det sig!!! 
Fast 17 är inget speciellt inget förändras... Eller jo man blir 1 år äldre men inget mer med de! Nu känns det nästan som att jag vill stanna och inte bli äldre ! När jag är 18 vill jag stanna där haha vill inte bli vuxen. Jag kom ihåg när jag var liten så längtade jag till att bara få bli äldre få göra allt det roliga , men nu så känns det bara som att jag vill stanna där jag är! Va ung föralltid!! 
Nej nu ska jag kolla på one tree hill!puss 




Hundar och skor går inte i hop

 HHAHAHHAA SÅÅ JÄVLA KUL!
 

Älskade

Detta är en tjej jag aldrig skulle kunna leva utan, en tjej som kom in i mitt liv för ca 1 halv år sen.
När jag såg henne första gången på en bild så tänkte jag detta är en tjej som tror sig, en tjej 
som kommer att vara kaxig en bitchig typ.. och detta är ett bevis på att man inte ska gå efter hur en 
person ser ut på bild, för när jag lärde känna benna bruden så såg jag hur jävla underbar hon e.
Världens snällase, hur gullig som helst hon var inte alls som jag trodde innan jag träffade henne! 
Det finns nästan ingen som bryr sig så mycket om mig som hon, och hon vet att jag verkligen bryr mig om henne 
att jag alltid kommer att vara där för henne dag som natt! Jag har aldrig vart med om detta, men en gång så 
var jag rätt ledsen och denna tjejen hon kramade om mig och hon började nästan själv att gråta bara 
för att jag var ledsen, hur gulligt är inte de? då förstod jag att hon verkligen bryr sig om mig! jag säger bara 
så här ida jag kommer aldrig att kunna leva utan en blomma som dig!♥♥
 
 
Älskar dig mitt hjärta!♥
 
  
 
 

gitarren

Just nu sitter jag i mitt kök och spelar lite gitarr och sjunger!
det bästa med att vara hemma själv är att jag kan sjunga hur högt jag vill heheh.. 
Nej men nu sitter jag med en ny låt som jag håller på med, försöker få något bra av det hela! 
 
Snart ska jag även duscha, tvätta näspiercingen osv! 
 
Igår så var jag med Wille hela dagen vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord! 
vi satte oss på PåG senare mot kvällen och drack lite kaffe osv.. Sen mötte vi på lite folk 
istan, så blev det att man stannade och pratade med dem! Sen gick jag hem hur skönt som helst!♥
 
Nu ska jag ta och fixa mig, imed att jag inte orkat göra ett skit i dag, så nu är det dags! PUSSHEJ †