Min prins/min dag

Nu har jag äntligen kommit hem och även hunnit med en kvällsrunda! 
I går fyllde jag 17 och dagen spänderade jag med, Min prins ,Eviz, Elias och Melanie. 
Melanie kom in till stan och bjöd mig på kaffe, hur gulligt som helst! Jag fick även ett fint halsband av 
Ida!! Sedan mot kvällen så gjorde jag och Eviz tacos till Jesper henne och mig, Dock råka hon bränna 
köttet lite men YOLO lite bränt är inget större problem. Sen så gick vi ut en runda! Innan vi skulle sova 
så blev Eviz och Jesper sugna på pannkakor, själv så HATAR jag pannkakor men jag ville lära mig hur man 
gjorde så Eviz visade mig hur hon brukar göra så vi fixade det! Senare på natten kom Wille förbi en sväng och 
sa hej! Sen efter de så la vi oss alla sov på soffan haha fattar inte hur jag å Jesper lyckades sova men men! 
Puss!
 
 




Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback