Hår!

Nu för tiden så börjar jag störa mig allt mer på mitt hår, det blir ofta fett asså man måste typ Tvätta det varje dag vilket inte är bra för håret, men vad ska jag göra? Jag klarar inte av att gå i fett hår det är bara äckligt. Sedan alltid när jag tvättat det så blir det rakt och typ ingen volym alls alltså blir mitt hår tråkigt , så idag hade jag lite tråkigt så jag lockade håret och det blir direkt en förändring , förr älskade jag verkligen mitt hår men nu börjar jag bara bli trött på de . Bjuder på en före bild Och en efter bild PS osminkad .. !! PUSS

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anonym

Använd torrschampo! T.ex. batiste eller liknanade.

Svar: okej tack ! :)
None None

2013-04-27 @ 10:54:18
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback