31| December

Haha det är kul! Alla skriver gott nytt år nu på Facebook! Fast jag menar det är 2012 nu .. Så man kanske borde skriva gott nytt år inatt då det faktisk är 2013? Haha ni är för gulliga !
Min kusin är så söt hon skrev på sin Facebook att hennes mamma sa så här
Mamma- jag drar nu puss!
Hon- när kommer du hem?
Mamman- nästa år !
Haha så jävla bäst! Aja hoppas ni festar till det idag och har en bra dag med era familjer ,vänner !
En sak till! Är det bara jag som diggar Justin Biebers nya tatto ;) ?
Puss!


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback