Klädparaden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var lilla elvira som hade min iphone och fick till det här :)
i vår klass var vi .

tjejerna:
- 4 st zombies - Jag , Melanie, Sanna , Maja
- hippie - patricia
- nunna - Helena
- Lady gaga - Fanny
- john lennon -Bella
 
Killarna:
- Cowboy - Joel
- 2 hästar - Gustav , isak
- ekorre - Fabian
- Jultomte - Lucas
- Ronny & Ragge - Simon , Sebbe
- Boxare - Kalle
- Smurf - Rasse
- 2 sumobrottare - Gabbe , Jonathan
- Sture p - Malte
- samurai  - Julle
- Mario - Ludde 
-
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du inte med mario ?

Svar: Jag glömde
None None

2013-06-07 @ 10:29:03
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback