Helgen

Denna helgen spenderade jag med idisen, den började med att vi gick till Ica köpte lite grejor inför fredagskvällen vi gjorde tacos och sedan efter det la vi oss på soffan och kollade på idol. Efter det så satt vi oss i mitt
Rum och snackade sedan så hoppade vi runt och dansade , lyssnade på musik osv osv sedan så la vi oss och somnade . Igår så vaknade vi vid 12 tiden och åt frulle och sedan gick vi ut och promenerade i regnet haha och sen gick vi till Ica köpte fil och bananer så vi kunde göra smoothie!! Sen kom
Vi hem och la oss på sängen och kollade på Harry Potter, sen så sa vi att vi skulle börja på ett Harry Potter maraton men det gick ju nt så bra vi började kolla på 3 filmen men kollade nt klart och sen så kollade vi på så mycket bättre imed att det var Ken rings tur han är kung! Sedan la vi oss och kollade på en till film och somnade! Och innan vi somnade så hade vi kuddkrig haha!! Sen idag så vaknade vi och åt frulle sedan så bah latade vi oss !! 



Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback