oj

nu har jag nog inte bloggat på några dagar det är delvis för att jag inte haft tid
och för att jag inte orkat!
 
men igår så var man på skolan gjorde sitt sedan så fikade jag med mamma efter!!
när jag kom hem så pluggade jag lite för att sedan kunna dra mig hem till Eviz !
vi fixade till lite hemma hos henne osv.. sen så kom Wille så åkte vi till studion och fixade där!!
 
HAHA i dag när jag vaknade trodde jag att det var Söndag man kan ju säga att jag fick panik... jag bah
vad tusan hände med Lördagen att jag inte kommer i håg den, så kollade jag på mobilen hahaha!! jag orkar
inte med mig själv i bland!!
 
Jag tänkte bara säga att jag älskar Bitstrips tycker det är sjukt kul haha ..!!!
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback