YOLFO

Haha satt för typ två dagar sen och snacka med theo och ida på skype då kommer vi fram
till att vi ska börja säga YOLFO haha jag tror redan ni kan gissa vad det står för inte så svårt men för er
som inte förstår ( You Only Live Fucking Once ) haha.
I dag så kom några från 9 an och hälsade på vår skola så jag, Ida , Cassandra, Elise, isabella och Malin visade runt. Jag kände igen mig hos dem hela tiden för vi frågade jämt om dem hade några frågor eller om dem ville
testa på och göra grejer på dockorna men dem sa knappt något men men, Idag har jag fått ett par nya vyxor av mammsen (L) Och imon så ska jag till gekan med Ida och Linnea (Y) får se om jag hittar julklappar till mina små kusiner hihhi!
 
Jag vet att jag inte alls bloggar mer eller har minskat på det men det är ju bara för att det är så mycket med skola osv.. Men ska försöka blogga mer :D


 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback