2day

Inatt så vaknade jag av att jag var riktigt kall frös samtidigt som jag svettades,
så tog på mig mjukis och en tjocktröja , filt och mitt täcke så när jag vaknade så
hade jag feber :( inte kul missade marknaden..
Efter att jag fått sova några extra timmar idag så blev jag bättre min feber sjönk så nu mår jag
ju bättre, dock så har jag fortfarande kvar min huvudvärk. När jag gick ut och satta mig en srund
så börja det regna så troligtvis så regnade det där på marknaden också haha. Nu ska jag få i mig lite
kaffe och sedan lägga mig igen.
Pusss
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback