Dåliga & Bra Dagar

Ja vad ska jag börja med , Idag så vaknade jag av ett skypesamtal haha sedan så 
vaknade jag åt lite frukost, Sedan när jag la mig igen och somnade om så kommer min mamma
in och drar ner mig ur sängen och skrattar så där ligger jag nyvaken på golvet och bara tycker att mamma
är konstig haha .. ! Efter att tag så ska mamma till hennes kompis så jag var tvungen att fixa toan -.-
städa och massa skit. När allt det dära är klart så ringer Fanny och säger att hon är på väg hem till mig.
Så min dag har spenderats med Fanny och en massa stääd.
VAAAD HÄNDE MED SOMMMAAAREN?
 
Puss
 
...............................................................................................................
 
Jag trodde lite bättre om dig, det är dig man ska kalla syster men nae tror inte de :)
 
Gammal bild
 


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback