Emma

Min alldeles egna Emma
Hej mitt lilla hjärta detta är ett inlägg är till dig , du ska veta hur underbar du är min lilla prinsessa, du ska veta hur glad jag är som har dig vid min sida, och att du alltid finns hos mig. Att få fika och bara prata ut med dig igår var så
sjukt underbart, att få se dig igen få se dig glad gjorde mig otroligt glad imed att jag vet vad du gott igenom, jag kommer alltid finns vid din sida stötta dig dag som natt, ingen kommer någonsin få göra dig illa på något vis. Emmis vi har känt varandra i ca 3 år nu men det känns som åratal, Att få ha dig som lillasyster är otroligt ibland så är det faktiskt du som fått ta hand om mig när jag mått dåligt och då har det verkligen känts som att man haft sin lillasyster hos sig en lillasyster jag aldrig fick. När jag ser dig ledsen och besviken så anar du inte hur ont det gör i mig jag blir sårad jag med. Min stjärna min ängel mitt allt jag Älskar dig nu och föralltid glöm aldrig de.
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback