Åsikt
Gåå aldrig efter utseende på en person för hur mycket du än tycker hon/han
ser bitchig ut eller verkar vara det, eller du kanske inte tycker hon/han är världens snyggaste
så gå aldrig efter utseendet föratt det är insidan som räknas. Den personen du kanske tror si och så om
kanske är världens snällaste person, Gå aldrig efter rykten för personer kan förändras, Ta din egna uppfattning om
personen och lär känna han/hon än att stå och snacka skit om någon du knappt känner. Detta handlar dock inte
om mig meen jag hör så mycket om vad folk säger om folk dem inte äns känner så ta reda på mer fakta, och
ta din egna uppfattning om personen innan du öppnar käften. :) 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback