Förlåt

Kommer tyvärr inte hinna med att blogga så mkt nu när skolan
startat jag är super trött efter skolan och kommer ha en massa läxor nu.
Men hoppas er skolstart vart bra min var i allafall super bra, Min klass äger ;)
alla är verkligen super snälla och ah man kan inte säga mer än att klassen e bäst.
Nu funderar jag på att vila lite för är mega trött. Idag fick vi pröva på att skölja ur och tvätta håret
på rätt sätt det var faktiskt kul man kände sig lite som en frisör ;) Och igår så fick vi hjälp av tvåorna och treorna
dem visade hur man kunde göra håruppsättningar och snygga frisyrer och massa annat hur man gör snygga
lockar med plattången det var nice nu jävlar ska man bli proffs på det här....!
Puss! Jag använder KEUNE det rekomenderar jag till er alla det är super bra för hår som är slitet och sådant
så om ni vill ha bra hårvård så rekomenderar jag denna (finns att köpa på salonger)
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback