Ring ring ring

morgon
Gooodmorgon, idag vakna man av att det var någon som ringde på telefonen
och slutade aldrig så när man går upp föratt svara slutar det... så då lägger jag mig igen och så
börjar det ringa igen då går jag upp igen och när jag svarar så slutar det... AHHH man får ju smått damp..
men iaf idag blir det att fixa sig lite sen får man lite gäster. Kan inte fatta att jag ska börja gymnasiet om ca 1
vecka.. haha känns som att jag ska börja 6an igen men blir minst å allt på skolan men men (Y)
 
Åhh idag åt jag världens godaste frulle.
*knäckebröd med äggröra typ
*sen min egna smoothie
* sen lite kaffe häähäh
 
 Puss skriver nog mer sen
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback