Tjejer

Snart bärs det av mot staden föratt ta en liten fika med
min lilla Emma som jag inte träffat under typ hela lovet .. så det var på tiden nu ,
vi kommer nog prata om allt mellan himmel och jord. Senare idag ska jag även träffa
min underbara Elvira som jag även träffade en stund igår ska bli kuul :)
Kan det vara varmt ute tro??  Hoppas det inte blir Åska eller nått sådant idag , jag är sjukt
rädd för åska, visst kanske ni bah men ahh töönt bla bla haha men jag är sjukt rädd och så är det bara
så Peace Lovers (L)
 
 
 En av bilderna eviz tog på mig

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback