Ett,två,tre

Musiken är en stor del i mitt liv !
Musiken har nog alltid funnits där men när jag var ca 6-8 år så spelade jag fotboll varje varje varje dag, det var mitt liv ! Visst när jag va hemma så satt jag alltid å sjöng varje gång vi hade gäster så skulle jag alltid uppträda, musik trodde jag aldrig skulle betyda så mycket som det gör för mig just nu!
För fotboll var det ända jag tänkte på förr jag var nästan alltid med på fotboll på rasterna, men när jag fick höra av vissa personer att dem tyckte jag sjöng bra då blev intresset för musik stort !
Det är många även idag som inte vet att jag gillar musik å sjunger haha!
Men jag ska kämpa för det och ingen kan hindra mig !

Låt ingen gå i mellan din dröm eller försöka förstöra den! Va stark och kämpa! Puss


Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback