FEJK

 
Hopp då var den sista dagen på lovet.. jätte jätte kul.. ! Ne men snart är det påsklov
så det är la det man får vänta på nu då. Och på söndag fyller man äntligen ÅRRR! men det är på söndag en hel hel
vecka kvar.
Nu kör vi lite åsikter, Jag tycker att folk nu för tiden inte vågar vara sig själva, utan dem ska vara någon helt annan
person där dem tror att är dem som de dem umgås med så är dem perfekta.. men så är det inte, att vara
sig själv är då man faktiskt kommer längst ist för att gå runt och tro sig! Dagens ungdommar ska gå efter 
tidningen där det står bla hur man ska gå ner i vikt genom att äta på ett vis.. Jag har även gott på det och visst det
funka men det skadar en själv.! Man ska kunna äta allt men kanske i mindre mängder och träna ! då håller man
sin form man får det man vill kanske fasta lår fast mage, MEN gå inte på massa skit och va er själva, ändra er inte
för att någon vill de utan ni ska vara er själva det tjänar ni på! Jag kan inte säga att jag kan äta allt imed att
det blev som det blev , jag tänker inte berätta här vad som hände men jag mår bra som sagt bara att jag 
inte kan äta vissa saker för då får jag en liten tanke att äter jag de så går jag upp i vikt och jag vill inte 
att någon ska drabbas av det för det är fan det värsta som finns.. att ha den tanken dag å natt det är ett helvete.
Då är det så jävla underbart att ha vänner som bryr sig om en , det är en speciel tjej som jag vill tacka som faktiskt hjälpt mig mycket med hennes underbara ord tack så mycket Jossan det betyder så otroligt mycket för mig. LAVIO ! <3
SÅ JAG BER ER ALLA VA ER SJÄLVA SLUTA LÄSA MASSA SKIT ÄT RIKTIGT OCH TRÄNA IST ! 
TAAAACK FÖÖÖR MIG!
 
En liten bildbomb
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

Min favorit ! <3

Svar: Åhhh du är min favorit! <3
None None

2013-02-25 @ 09:25:31
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback