Sexuella läggningar!

Var det någon som såg gaygalan? jag gjorde det iallafall och som sagt man 
borde acceptera allas läggningar, man hör mycket om att folk blir retade föratt 
dem är är homosexuella vissa blir även misshandlade detta gör att folk inte längre
vågar stå för vem dem är. Varför kan inte folk bara ta och skita i andras liv? Alla är
lika mycket värda vad dem än väljer att vara. I vissa länder får man till och med 
dödsstraff föratt man är homosexuell. Dödsstraff brukar man ju få om man dödat 
någon och så , men att få dödsstraff bara för man e homsexuell är bara skamligt.
Men nu är det så att vi lever i sverige här får man inte någon dödsstraff men här 
blir folk mobbade dem blir misshandlade av folk som inte äns känner personen  
som är homosexuell och det är så jävla vidirigt om ni nu inte accepterar vad andra 
är skit i dem bryr er inte , lägg er inte i deras liv, ist för att mobba och hålla på va glad 
för deras skull. 
Kärlek är kärlek oavsett vad! 
Tack för mig.
 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback