Stay strong

Hej jag behöver prata ut lite!
Ibland kan allt bara vara skit verkligen allt, då man känner sig så himla hjälplös bara känna sig helt tom och fejka leenden i skolan.. Varje dag typ att veta att min mamma lever med en sjukdom
Som verkligen tar kol på henne och Att se henne lida varje dag är som tusen skott igenom mitt hjärta. Sjukdomen är inte dödlig den kan va men är inte de, men det är tillräckligt dödligt att se hur hon lider hur ont hon har! Min mamma är den starkaste personen jag känner, jag älskar henne något otroligt ingen Skulle någonsin kunna ersätta min mamma hon e värdefull hon e mitt allt.
Som det flesta vet så har jag inte kontakt med min pappa så man kan la säga att jag bara har min mamma, jag känner inte äns min pappa! Och han bor bara 40 min här ifrån ! Det gör min situation värre ! Men jag är stark för min mammas skull.
Alla har det inte så bra som vissa tror men det är bara att bita ihop Och va stark för en dag löser allt sig vad det än är! BE STRONG!
Puss


Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

<3

Svar: <3
None None

2013-02-11 @ 12:17:58
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback