Bra dagar

 
 
så här såg jag ut idag mahaha! cp barn är vad jag är.
Men iaf idag vaknade man tidigt föratt jag skulle hjälpa min syster med lite jobb.
Hon skulle fixa en musikvideo :). Rätt go dag ändå.
 
.........................................................................................................................................
Tänkte skriva av mig lite, asså ibland så blir man fan behandlad som skit :o
stör mig så fett på folk som bara lossas hela tiden. Som tror sig hela tiden har sagt det förr
och säger det nu. Stör mig så fett på folk som bara gör saker tills dem får det dem vill!
Detta handlar inte om alla men detta är till er som verkligen tror ni är bättre en alla andra !
ingen är mindre värd, än någon annan så e det bara ! nu ska jag krypa ner till sängs och snacka skype
med min apa. GODNATT
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback