Shue alla maneter från andra planeter  ;)
 
Är helt mega slut asså! Efter en lång jobbdag och träning så har jag äntligen kunnat koppla av!
Vad ska man hitta på en sådan här fredag? heeeelp me :o. Måste det vara Juli? :( känns bara som att
det närmar sig skolan allt mer.. ! Aja nu skiter vi i skolan för det är SOMMARLOV och jobb... !
Idag kom solen äntligen fram hoppas bara att det håller nu så man kan äta go frukost imon på tarassen.
Om det är någon som vet någon bra film så kan ni ju tipsa mig på facebook!! Puss
eller så KIIIIKA MIG (Emmaprhat)

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback