Förlåt föratt jag inte bloggat på ett tag , har inte orkat att blogga !
Vart mycket nu det senaste sedan har jag inte haft datan på ett tag, och
verkligen inte orkat blogga genom min mobil imed att appen dampar.
men ska försöka att skriva lite mer och bättre nu :) Idag så var jag & mammis på flygstaden och kollade
runt vi letar efter en taklampa man kan ha i vardagsrummet! Finns ju typ ingenstans.
gjorde nyttiga pannkakor idag igen :D
gjorde så här:

2 del - havregryn
3 st - ägg
1 del- mjölk
1,5 dl- kokos
 

sedan visspar du ihop det och så steker man som vanligt ! :D hur gott som helst idag hade jag
jordgubbar  till , ibland brukar jag skära lite bananer och ha på :)  man får göra som man vill !
Puss
 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback