Idag var jag med mamma istan, hon skulle till banken så vi stack dit sedan efter
åt vi tillsammans! Innan vi gick hem så gick vi in på ¨Bellas¨ och kollade lite både jag och mamma
hittade varsin parfym jag köpte ¨TRUSSARDI¨ hur go lukt som helst, mamma köpte Nina Ricci tror jag haha!
Jag köpte även ett miniralpuder som ska vara hur bra som helst! Jag fick unna mig idag med att köpa lite nytt.
Innan jag körde hem så svängde jag in hos frisören och fixade en klipptid så nu är det också gjort. Puss
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback