Stockholm

Då har man kommit hem från underbara Stockholm , vill tillbaka nu nu nu! 
jag var på grönalund och när jag skulle åka träbanan där så kommer en kille upp från vip vägen med några andra , jag satt och tänkte vem är han för jag kände igen han så mycket till slut så kom jag på vem det var , de va tré cool trummisen i Green day !! Hela den dagen var underbar! hann även med att gå i stan gick på stan hela lördagen och åt på världens godaste thairesturang mumms, när man sitter där ute så ser man helt plötsligt Lasse Åberg :) ! Hann även med Kolmården på väg hem :) 
hoppas ni andra har ett bra lov ! Dock börjar jag jobba på ons :( men men ! PUSS 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback