L.Ö.V.E

 
Tjohopp, jag vet ärligt inte vad jag ska skriva men har riktigt tråkigt
så jag kände att något måste jag ju göra så det blev blogga.
Somsagt idag så är jag krasslig, jag hostar och är tät i näsan! men tummen upp åt att jag inte
har feber nu iallafall (Y) Imorgon är det fredag och då ska vi ha gympa första lektionen och sedan eng osv.. 
När dagen är slut så ska jag la hem och sedan träffa EVVIIIZ. Men åter till denna dagen, nyss så satt jag 
och kollade på ''Mammas pojkar'' Den va la okej, Fanns typ ingen annan jag pallade se. Ja det var la allt för mig
today , Får krypa ner i sängen nu och försöka sova, GODNATT LOVERS! 
 
 
 
Gammal bild.

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback