Död

Är helt slut efter denna dagen. Dagen börja med att vi skulle rulla håret sedan på rasten så kände jag av en sådan huvudverk vi gick in igen så kände jag bara att jag kommer svimma när
Som så jag satt mig ner vid soffan på skolan och bah blunda! Sedan så kom linnea och sa att hon hade ett äpple jag kunde få imed att jag inte hann med frulleni morse, jag tog den så gick jag in i salongen och då fortsatte jag med mitt men jag blev bara yr allt mer och började se suddigt på ena ögat så då satt jag mig ner och kände att jag försvann smått, Pamela tog ut mig så vi tog frisk luft sedan kom cassandra med en liten macka till mig så gulligt! Så otroligt fina vänner man jag förstår nt att just jag fick dessa underbara vänner❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sedan hade vi prov och jag fick A! Så otroligt nöjd !!! Och nu chillar jag och halv sover och jag har gäster haha.. 😂




Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback