Gnatt

Neej nu ska jag gå och lägga mig i min mysiga säng med ett leende på läpparna!
vet ni varför? Jooo föratt jag klara fääärgprovet WOOOHOOO!
 
Dagen
idag så började vi halv 9 föratt vi hade nån föreläsning som heter framtidsresan
eller nått sådant det handlade om miljön typ, hur dem jobbar osv osv..
Sedan så var det kaos för vi hade fått reda på att man fick sluta kl 11.. då själva de var slut
men naae vi skulle ha svenska tills maten sedan matte efter maten men men gjorde mig inte så mkt
för jag skulle ändå ha prov kl halv två så det var chill :)) Sen kom jag hem och då la jag mig på soffan
och satt på någon film och typ halv sov genom hela filmen haha...
OCH som ni vet så kom ju PLL nya avsnitt ut i dag och de var ju klart man skulle se de ;D så sjukt bra! 
Och sen blev det kvällsmat då blev det lite kyckling med sallad (Y) Och nu ska jag sooova så
GOOOOOODNAAAATTTTTT <3
 
Gammal bild nu men!
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback