Svårt

ja som sagt det är Halloween och här sitter jag och tråkar!!
imon blir det nog gekås med mamma och sedan så får jag allt se vad som
händer!! någon som har lust att vara lite social kan ju skriva på fb chatten :D

Idag var jag med mamma på Fynda och kollade runt jag hitta ett par skit snygga skor
, men har även hittat två par snygga på nätet med svårt att veta vad man vill ha när det
finns så många olika att välja mellan..!
 
1. Johnny Bulls knähög skinnstövel
2. Emma varmfodrad snörkänga av skinn
(svart eller brun?)
 
 






Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback