Tips

När jag köper något för ansiktet eller någon sådant liknande
krämer för huden, lotion så köper jag alltid från The Body Shop det är ett ställe
jag verkligen litar på produkterna. Mycket av de ja köpt har hjälp min hud/hy att må bra.
Jag ska snart dit å köpa lite nya grejer som tex Body Butter som luktar lite honung finns nog en
som luktar kokos och mango omg det står 1a på min lista att köpa där.
En sådan kostar - 185 men du kommer lukta gott
och din hy/hud kommer må så mycket bättre. Jag köpte alltid från Kicks innan, massa grejer
men jag tror inte på deras produkter längre dels gav deras smink å produkter mer finnar och shit
så allt mitt smink och sådant köper jag från The Body Shop nu.
Så det är ett tips där ni kan köpa bra produkter MEN alla har ju olika hudtyper så är det ju,
men detta är hur det är för mig och som jag tror kan hjälpa andra med deras hy eller
Pussssss




Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback