Vet du ?

Helt ärligt folket så tror jag inte ni känner mig så bra :) 
även om ni tror jag är si och så , så kan ni faktiskt ha riktigt fel!
meen jag svara på lite frågor nu så kommer ni veta lite iaf!
 
favortit filmer?
Hmm jag tycker om skräck, action även romantik haha

storlek på bh?
Inga kommentarer ;) nt jätte stora serru !
 
storlek på tröjor?
S, kan ha xs men jag gillar att ha lite större tröjor men nt för stora så 
brukar ha S-M men oftast S :)
 
Storlek på byxor?
36 :)
 
Hur ska en kille vara för dig?
Han ska vara sig själv, tycka om mig för den jag är. Inte skämmas över mig,
älska mig, han ska vara en person som jag kommer älska att umgås med, tåla humor!
Skall kunna vara lite barnslig ibland ;) asså vill ha en kille jag kan ha kul med !
 
Ålder?
16 :)
 
Bästa vän?
Jag har en speciell vän som jag haft sedan 4,5 år tbx ! det är Melanie Walli min lilla
Danske vän haha! hon är verkligen som en syster för mig, hon finns dag som natt !
vi kan säga allt till varandra utan att det kommer ut. Jag kommer alltid finnas för henne!
 
Singel?
Aa!
 
Syskon?
Ensambarn
 
Bor du med din mamma och pappa?
nej bara med mamma har ingen kontakt med min pappa tyvärr :'( går inte in på
detaljer
 
Svensk?
både ja å nej född här men mina föräldrar är kroater så jag tar mig som en kroat! stolt en !!!
 
Lycklig?
Ja men absolut är jag lycklig har hur underbara vänner som helst
har en familj som älskar mig så det är klart jag är lycklig! Men saknaden efter något nytt
finns ju!
 
Vad går du i för skola?
På drottningblanka - frisörlinjen
 
Vill du vara singel eller ha en pojkvän?
Jag vill både och, vill ha en kille som jag vet att det kommer vara seriöst med, samtidigt som jag tycker att det är 
skönt att vara singel men jjo jag vill gärna ha en pojkvän, tiden är la inte här än helt enkelt
 
Har du haft ett seriöst förhållande nån gång?
Nej det har jag faktiskt nt haft :/
 
Spelar du något instrument?
Yes, Gitarr vill lära mig att spela piano så det kommer la komma de me,
sedan sjunger jag med :)
 
Kommer att bo kvar i sverige efter skolan?
Jag tror de haha vill så gärna flytta till USA eller kroatien men
jag tror det kan bli gbg eller stockholm i första hand :)
 
Kär i någon just nu?
Rakt svar - nej
 
Vart tror du att du kommer hitta den rätte?
Ärligt så tror jag nt min kille kommer att komma från fbg :o!
hade kunnat ha distans men som max typ varberg eller halmsta, gbg är nog lite
för långt men hade jag hittat nån som jag verkligen skulle falla för från gbg så hade jag försökt såklaaart!
Det berors helt på kärleken hur stark den är och hur mkt man själv vill!
 
Går du i någon sport?
Nej men gick i fotboll för några år sen har funderat på att börja igen :)
samtidigt som jag vill börja rida. Men jag älskar att spela Fotboll
 
Röker du ?
kanske kanske !
 
Ditt mål?
Att klara skolan!
och att bli mer självsäker få mer självförtroende, våga visa mer !
 
Är du avis på någons förhållande just nu ?
Nej det är jag inte :) men visst jag kan tycka att vissa är sjukt gulliga tsm
men är absolut nt avis på någon :)
 
 
 
Det var lite hoppas ni orkar läsa ! haha
  gammal bild på mig och min underbara melanie!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback