Aj aj aj..


Häääj har världens tandvärk jag tror jag döör :( ! Var precis hos tandläkaren och fixade en tand
fick 6 bedövningssprutor Fyfa.. och nu håller dem på att släppa så har världens obehagligaste känsla i munnen!
Frågde dem flera gånger om det är normalt att det känns som att halsen å tungen bah domnas bort och att halsen tjocknar så dem svara att de va fullt normalt men att det bara känns så.. usch den känslan!
Men iaf nu sitter jag med mitt sugrör och dricker kaffe asså det är sjukt gott att dricka kaffe ur ett sugrör testa vettja ;) ! Nu blir det väll att kolla på min lilla serie ''Once upon a time'' as bra men längtar så mycket efter de nya avsnittet av PLL!  

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback