Går segt.
Funderar på att plugga lite men det går ju inte så bra så istället föratt plugga så
bloggar jag. Idag så var det skola som vanligt sedan tog jag en smoothie på påG med Domi, Efter
det så kom jag hem och började på min pluggning men som ni märker nu så går det ju inte så bra....
Till helgen ska jag nog shoppa med mamma och sedan efter så vet jag inte vad som händer det får jag se då.
Tänkte köpa mig ett läppglans med nån söt liten färg, och så tänkte jag även hitta mig nån snygg tröja och kanske ett par byxor till!
Jag har funderat och jag vill så gärna testa på färgade linser utan styrka så ska beställa en tid nästa vecka, tänker
dock inte säga vad för färg ;) ni får gissa er fram! Någon gullig som kanske vill vara med mig till helgen kan ju bah
skicka ett litet Sms / Kik eller skriv på Fejan! Pussss!
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback