Måste få säga att jag är rätt grym på att bowla ändå!
först så låg jag sist... men sen så bah blev jag tvåa grym är va jag är!

Kom nyss hem från stan helt slut men det var en rätt go dag idag faktiskt, första lektionen
så bowlade vi sen så hade vi matte och efter mattelektionen så slutade jag (Y)
Har latat mig istan med Eviz , domi och pettro och nu är jag hemma, var tvungen att åka hem för
fick sjukt ont i magen :((
någon om har lust att vara lite social med mig? får gärna snacka skype eller kika vad som helst bara
va social!!!! :**
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback