Musik

Heejsan!
Här sitter jag med min lilla förkyldning och lyssnar på musik, har inte kunnat sova 
i natt för jag vart och är sjukt tät i näsan :( Men jag orkade iallafall med skolan duktig är vad jag är!!
I dag så hade vi teori, matte som sagt känns som att jag aldrig kommer kunna lära mig matte ..
och dagen slutade med svenska!
Efter skolan så hängde Ida med mig till synsam där jag frågade lite om färgade linser utan styrka, jag hade
tänkt att skaffa mig de så det får bli att skaffa mig en tid där så dem kan kolla upp mina ögon och vad för linser som passar mig, rätt taggad på de haha! och jag är nöjd med min färg på ögonen men jag vill pröva något nytt!
Snart ska jag beställa tid för att ta två nya hål i öronen hade tänkt att göra en Helix eller Tragus får se vad det blir!
Ni får gärna tipsa om lite låtar och gärna ställa frågor på ASK :D !
Nu ska jag fortsätta att lyssna på min musik och glotta lite på Facebook! Cao !
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback