Söndag

 
Helloooj! Nu har jag ätit och ska nog dra ut på en liten promenad antingen blir det
att powerwalka hem till min morbror eller bara gå nån runda! Idag så blir det väll att tvätta och
bara ta det lugnt, Imon är det skola igen.. helgen går så otroligt fort fast det gjorde veckan också!
Imorgon ska jag till tandläkaren efter skolan så kuul .. NOOOOT! Men sådant måste med göras.
På onsdag ska vi springa slingan typ och sedan ska vi tbx till skolan och kolla på film eller nått sådant var de
att springa på morgonen är skönt men ändå riktigt seegt..hoppas jag inte dör bara ;) haha.
haha jag lockade nyss mammas hår hon hatar de men jag tycker det är super gulligt!! Aja nu ska hon ha en frisör här hemma då får hon låta mig fixa hennes hår ibland ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Innan du kommenterar, läs de här:
- Jag tolererar inget spam eller elaka kommentarer!
- Den som designar min blogg är Eviz, vill ni ha en design så gå in här: Bloggdesigner gratis!
- Du är aldrig anonym så inte ens värt att försöka!
Spread the love!

Kommentera:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (bara jag kan se den!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback